Sovmorgon

Så nu är jag äntligen vaken!
Trodde nästan jag försovit mig när jag vaknade men klockan visade sig bara vara 08.20 så då kunda jag slappna av lite! Det bästa av att ha sovmorgon här är ju förutom att få vakna av sig själv och snooza ett bra tag, att jag vaknar varm! För nu klockan 9 har värmen vart på bra mycket längre än vid 6 då den knappt gått igång. Det tycker jag är väldigt skönt, det är till och med lite varmt i alla mina kläder!

Mindre kul är det ju att vakna i ett bombnedslag av kläder överallt. Men jag får försöka att städa undan lite.
Dont count on it though. Känner inte riktigt taggen att börja städa nu när jag äntligen har värme här i sängen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0