Sliten Sandra

Nu är familjen hemma och jag har jobbat klart för idag, ingen att vara social med och jag känner mig allmänt trött i skallen. Vet inte riktigt hur jag jobbar nu nästa vecka och det gör mig lite nervös, tänk om jag inte kommer ha en ledig minut nästa vecka? Fast så grym kan hon väl ändå inte vara, eller?
Jag hoppas iaf att jag kommer att få några timmar ledigt så jag kan dra in till bury och göra nånting. Måste köpa mer julklappspapper eftersom mitt tog slut :(
Har dock endast två presenter kvar av det så jag vet inte om det är värt, en pappapresent och en jontepresent.
Kanske jag kan slå in dom i sverige?
Vi får se. In till bury skulle jag vilja ta mig iaf!

Ikväll blir det nog snabb mat och sedan direkt i säng, vill sova så mycket som möjligt så jag är frisk tills jag kommer hem på torsdag. Sen känns ju det som om tiden går fortare när man sover och det är ju bra också! Det kan inte gå fort nog tycker jag!

NU ska jag läsa skvallerblaskor som jag fått av Hanni medans jag väntar på middag!

/S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0