Packat å klart

SÅÅÅ, nu får jag äntligen gå isäng. Allting är klart, fick lova att jobba över en timma ikväll men det gör väl mindre. Sen middag blev det dock och sedan packa grejerna och hitta kläder och plocka undan.
Men nu ligger alla mina grejer (förutom mobil + laddare ) nerpackat i väskan och står i min kvadratmeter stora "hall" Redo att tas med. KOm just på att jag förmodligen kommer att fastna i tullen och kommer inte få igenom en av mina julklappar. HUR SKA JAG GÖRA? Eftersom jag reser med endast handbagage umeå - sthlm förhoppningsvis. Kanske får det bli att lämna igen och köpa nånting annat i sverige istället.... Det var ändå ett spontanköp.
Ja, vi får se hur jag gör, lutar ju åt det... Men då måstre jag hitta kvittot också och se OM jag kan lämna igen det.
Nu ska jag iaf sova, jobb 7-7 och 7.30 -> sen kväll imorgon så jag behöver all sömn jag kan få!

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan checka in bagage på resan mellan arlanda och umeå, däremot vet jag inte om du kan göra det på hemvägen, ser ut som om du får checka in bagage båda vägarna inom sverige. tur att du kunde boka in en väska ;-) längtar efter dig vi ses snart./mamsen

2010-12-22 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0