Måndag

Började jobba klockan 7 imorse, ville inte ens gå upp ur sängen! Värmen var nämligen avstängd vilket innebär ett iskallt rum och ingenstans att ta vägen. TTvingade mig upp med några minuter till godo iaf ;P
Jag var ju hos maria igårkväll för lite prat så trött var jag också. Inte varje dag det händer numera!

Iaf, jobbade mellan 7 och 8 och gjorde alla djuren mm. Sen slutade jag för att fara och se den yngstas julshow på skolan! 3 och 4 åringar. Jättesöta var dom! :P Frankie sjöng en sång, eller skrek rättare sagt. Men det var kul att se iaf, sen vid 10 började jag igen och red båda hästarna och fixade runt till ett.
Det var min korta härliga dag!
Idag har jag mest sett film och tagit det lugnt, jag är helt ledig imorgon så ikväll satsar jag och maria på bio. Ingen aning vad vi ska se, allt verkar ganska dåligt. Men det blir nog trevligt ändå!
Imorgon ska jag till bury för att posta brev hem till några där hemma ;) och bli klar med min lilla men ack så trevliga julshopping. Hoppas ingen förväntar sig dyra presenter. Tycker det är så svårt att köpa till andra. Ingen aning vad folk vill ha! HUh
Köpte ju en del i London men det kändes lite fattigt när jag la upp allt på golvet häromdan ;P

Ah, vi får se vad det blir :)



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0