Lördag

Idag är det lördag och jag hade massor planerat. Dels in till bury och köpa julklappar men det verkar ju inte bli av i första taget. Djuren ska göras och sen lite innomhus som jag vill ha gjort tills jag kommer hem. ÄÄven min lägenhet ska plockas ihop. Dom kommer ju inte hem förrän imorgon men lika bra att börja fixa redan nu!
Kom hem klockan 4 inatt och har inte riktigt fått någon bra sömn. Sen är jag sjuk också vilket gör det lite jobbigare. Dock måste jag ta mig i kragen och masa mig ut och fixa allting, det blir ju inte bättre att skjuta på det.
Tråkigt men sant, jag som älskar att skjuta på saker!
 
Ikväll är jag också barnvakt, det ska däremot inte bli lika sent vilket jag hoppas. Flickan i familjen spydde ju inatt också som jag fick städa upp. URK. Sånt gillar jag verkligen inte. Blir det samma ikväll går jag i ide ett tag tror jag :P
Snön ligger fortfarande kvar på marken och det är kallt ute, hårt i backen och det gör det svårt att rida.
Men på torsdag åker jag hem och då behöver jag inte tänka på det nå mer, då ska jag bli frisk, och sova, och äta svensk mat om jag blivit frisk! SEr jag verkligen fram emot :)

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

och äta pepparkaksdeg ;-)

2010-12-18 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0