Godmorgon världen

Sitter inne i bury och tar en fikapaus. Fick lite panik där ett tag eftersom jag kom på att alla mina pengar är på sparkontot och jag inte kan sätta över pengarna. SEN kom jag på att banken faktistk är öppen på en tisdag och att jag kan göra det där ist. Så min julklappsshopping är på g igen. Har inte en aning vad jag ska ge vissa men jag hoppas det tänds en lampa när jag väl hittar något.
Bara nu kom jag på en bra ide! Inte illa :P

Jag ska till banken så fort jag ätit upp min muffins och druckit upp min varma choklad. Det är kallt ute och den värmer riktigt bra! Fick tom te i en butik, vilken smart idee. Jag gick då ut därifrån med en inköpt present endast pga det. Det ska jag skriva upp och spara ;P

Kan ju också snabbt berätta att det var riktigt kallt att sova inatt och att jag höll på missa bussen även fast jag gick ut i good tid. Kan också tillägga att jag har långkallingar och tre tröjor på mig idag. Det har jag ju inte ens i sverige när det är kallt. Jag tror det är för att det är kallt innomhus också, ingenstans man kan vara varm och gla. Förutom vid elementet som jag gjorde igårkväll. Satte mig med ryggen mot, under mitt bord. Christopher blev lite fundersam när han kom in och jag kröp fram under bordet... Men då får man ju kalla händer ist!
Ah, snart är kylan över och det blir varmt istället. Då kommer jag nog klaga över det istället. Tänk att man aldrig kan vara nöjd.



/S

Kommentarer
Postat av: S

heyheyhey hur gick det med Huntingen nu då?(:



ett snöigt sverige saknar dig gumms!

2010-12-07 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0