Goda nyheter!!

Idag är det min lediga dag, så himla härligt! Jag fick (nästan) sova ut imorse om man inte räknar med en gråtande unge och en skrikande förälder som väckte mig från mina drömmar för ca 1 h sen. Men eftersom jag kände mig ganska pigg var det inte så farligt.
idag hade jag tänkt följa med maria på julklappsshopping i cambridge, bara för att göra nånting. MEn istället blir det att rida ut med emma och göra iordning hästarna till imorgon!

För imorgon smäller det!!!

Jag ska få följa med på hunting, till häst!!
Så himla roligt det ska bli. Slippa springa med till fots också.
Flera timmar i sadeln och prova nånting som jag aldrig provat tidigare, Väldigt tacksam till "mina föräldrar" att jag får den chansen eftersom det är måndag vilket innebär att christopher måste ta ledigt från jobbet för att passa barnen. Passa barnen vill han helst inte göra, av vad jag fått för mig och ta ledigt från jobbet gör han bara när han ska ut och jaga. Så JACKPOTT för mig! :D

Ska också gå igenom alla mina kläder och se vilka jag vill ta hem och inte använder och vilka som ska stanna!



/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, vilken grej. vi kan väl höras ikväll?

2010-12-05 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0