Tisdag

ojojoj här kommer det ytterligare ett inlägg!
Håll i hatten.

Egentligen ska jag ligga i min säng och sova vid det här laget men jag fastnade i telefonen med boobie som jag inte hört av på ages och här är jag nu. Blir ju en tiidig morgon imorn så det vill till att jag snart beger mig. Ska bara ut och snabbkissa vovven först.
Idag har jag mest varit med söta vovven eftersom vi far snart. Skulle egentligen behöva packa, diska undan och städa men det blev helt enkelt inte idag. Får göra det imorn när sofie är här :S Ah det ska nog gå snabbt.
Känns dock inte så farligt att gå upp imorgon.
Imorn efter jobbet blir det filmkväll hela kvällen och så slipper jag va ensam på fredagmorgon och det blir ju lite enklare att ta sig upp då! Sen efter det får jag ju faktiskt sova nästan varje morgon i hela tre veckor i SPANIEN så jag ska icke klaga ;)

Sen hände det en jättekujl grej igår! som jag vill berätta om mnen jag ska nog ta det lite lugnt och berätta senare när jag vet exakt hur det blir. Borde inte ta så lång tid :D
KULKULKUL är det iaf!!!

Godnatt tills vidare!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0