Soliga spanien

Så, nu har vi kommit fram och hunnit vara på stranden två dagar och solat.
Igår solade jag bara mellan 17-19 och fick ändå fä'rg, vill inte riktigt bränna mig så tidigt!
IDag låg jag också några timmar och jag har blitt lite bränd men inte alls mycket. Lite vila på det så det hinner lägga sig så blir det nog en fin färg.

Imorgon ska vi nog ta en färga ut på nån ö och kolla runt. Orkar dock inte göra så mycket eftersom det är ca 40 grader i skuggan och det blir knappt bättre på kvällen. Det är bara 36 klockan åtta på kvällen. Svetten bara rinner.

Havet är verkligen jätteskönt. Jag har badat lite och vattnet är inte kallt alls. Bara skönt. Det är varmt men inte för varmt så man inte får någon svalka. DEt är helt enkelt underbart.
Men jag längtar till huset med egen pool. Slippa sanden och kunna hoppa i poolen lite enklare. Så skönt!
Det ska däremot bli lite roligare när grabbarna kommer hit så jag får sällskap. Nån som vill bada med mig kasnke :P

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0