Lördag

Hej igen!!
Gissa vad jag gjort idag, STÄDAT. och möblerat om lite.
Det blev väldigt bra om jag får säga det själv. Blir mer och mer som ett riktigt HEM. Nu har jag som ett litet vardagsrum/Tvhörna och ett litet allrum på andra sidan. Väldigt nice!
Ska bli tråkigt om jag måste fara bort, fast lägenheten finns väl kvar när jag kommer hem antar jag ;)

IAF, måndag är det dax! Jobbar på morgonen, fika med mina saknade GIRLS vid 12 och sen bila ner till sthlm över natten. Ska bli spännande! Inte att åka bil kanske men definitivt att åka till spanien!
Alicante först i 5 dagar och sen kommer bröderna ner och då blir det quesada i 2 veckor. SJUKT KUL!
Åh va jag ska njuta av solen och lugnet. Kasnke får jag ner en parykompis också sista veckan om det går för sig. Ska kolla om det går. Det hade ju varit riktigt roligt!!

Ska självklart ladda kameran och visa bilderna sen. Står fortfarande i valet och kvalet ifall jag ska ta med min datorn. Jag kan ta mer bilder, kanske kan fortsätta fixa min resedagbok från tågluffen och lite sånt. Men TÄNK om den kopplar upp sig mot ett trådlöst nätverk och jag kommer hem till en tusenkronorsräkning. NOT FUN. Not fun at all!
Ska kolla, annars får det helt enkelt bli nån bra bok eller en sudokutidning. ja. Njuta ska jag då göra.
Ska försöka ragga åt mig broder nr 1s ipod också så man kan lyssna på lite music.


NU lockar sängen. Fortfarande massor att fixa i lägenheten innan vi drar och jag vill vara klar innan söndagkväll så jag inte behöver göra något på måndag!
TOODLES


In croatia foto av mia

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0