jobb, girls och bil

Imorgon smäller det. Har lite ångest eftersom jag inte riktigt hunnit städa klart allt jag hade velat göra. Eller hunnit har jag nog gjort men vi kan kalla det bortprioriterat. Min vovve var helt enkelt för söt!
Äh, bara sovrum, toa och hall kvar att damsuga och skura och det e inte så mycket att plocka bort...
Diskade upp allting idag, så det ska jag bara ställa in i skåpen och sen e köket klart också!

Kom just på att jag inte packat ner några som helst underkläder. Tydligen ska jag gå näck i tre veckor. Pucko. Måste komma ihåg de imorn. Ah, jag kommer nog springa runt som ett mongo som vanligt 3 minuter innan vi ska fara. Jättekul. NOT!

ah, ska se nått avsnitt av HIMYM innan jag lägger mig. Jobb imorgon!


S&S

/S

Kommentarer
Postat av: S

Prioritera packningen före städningen du, de löser sig alltid;] Åh, tagga utlandet - men ja kommer sakna dig..! :( :D hihi^^

2010-08-23 @ 13:33:50
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha du.. btw... SOS?! xD

2010-08-23 @ 13:35:16
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0