Hej bror!

Har inte skrivit på två veckor... Till och med lillebror klagar. Dax att pröva igen då?

har blitt förkyld såhär 1 vecka innan spanien. Inte bra. Har inte så ont i halsen dock, bara hes och hostar.
Vad har hänt? Inte så mycket kasnke, jag har jobbat, jobbat, städat och lagat mat på ett ungefär, och gått ut med hunden då såklart. imorse fick jag dock en chock eftersom det var så sjukt kallt när vi gick ut. Det kändes nästan som minusgrader och jag FRÖS. fy va kallt. Dock var det inte frost eller nått så jag tvivlar starkt på att det var minusgrader på riktigt.

ehm, utgång i lördags, pretty fun, tog för en gångs skulle med mig kameran, så jag får väl ta tummen ur och lägga ut lite bilder här snart... helst innan jag far till spanien OM 1 VECKA!!!!!
Om jag taggar. Det ska verkligen bli superskönt med värme igen, och få lite färg. hehe. Läste däremot på aftonbladet eller nån tidning på le internet att alicantes kust var besökta av massa maneter, och inte sånna där gulliga som inte gör nått. Nä spanien ska slå på stort och ha giftiga maneter istället. Så man inte kan bada eller nått. Det är  ju lite tråkigt. Fast eftersom vi har hus med poool de två veckorna i mitten så gör det väl inte så himla mycket att vi inte kan bada på sandstranden de där första dagarna.

Hej då bror, nu vill jag spela lite tvspel, fixa det åt mig?

OH, föresten, måste få skryta lite.... Har sett typ 4 filmer på en vecka. Jag har faktitskt börjat inse att det är rätt okej att titta på film, även fast man är själv! Duktigt va? Nyårslöfte 2010 CHECK.



/S

Kommentarer
Postat av: S

Heja Sandra! Välkommen tillbaka ;) Du har vart saknad!

2010-08-18 @ 20:48:42
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0