Vi kom fram tilslut

Yes nu sitter vi i lägenheten på söder och väntar på att det ska bli lördag nån gång.
Vi kom hit vid klockan 06 imorse och gick till sängs direkt. Även fast jag var någorlunda pigg så somnade jag sött och vaknade inte till liv förrän sju timmar senare.

Bussresan hit har aldrig varit så skön och bra, dels behövde jag inte sitta vid nått fett äckel som är otrevlig, tar för mkt plats, stinker och luktar på sin egna fotsvett som tidigare resor utan nu var det bara jonte! Vi kolla runt på internet innan det försvann då såg vi This is it och Twilight tills vi var så trötta att man somnar varsomhelt.
Så jag fick iaf ca tre timmars sömn och trodde jag var pigg när vi bytte från buss till bil. Så var ju inte fallet av uppenbara skäl. Idag har jag inte ens ont i kroppen och kan till och med säga att det är helt okej att åka nattbuss under dom förutsättningarna, ett stort genombrott för mig som varit enormt missnöjd men nattbuss och bussar i största allmänhet.



Och en bild på mina fina naglar som jag är stolt över. Jag har sparat och sparat och sen klippt ner och filat för att få de perfekta naglarna (enligt mig)

Det syns inte jättebra men jag kan säga, dom e fina ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0