Uppdatering

Oj, hade nästan glömt bort bloggen där ett tag!
Idag har det hänt grejer serni! Hade en rätt lugn morgon med mys och en cykeltur till banken. Väl på jobbet så kände jag mig rätt neutral och det fungerade tydligen väldigt bra eftersom jag sålde nio vitaelab idag = catching!!
Innan jag börjat kom dock en av coacherna och ville prata. Han behövde en till säljare till ett projekt som heter Chef. och ville att jag skulle få köra det. Det tackade jag inte nej till eftersom jag hoppas det blir mer pengar och jag får ju lära mig nånting nytt på köpet!
Så från och med imorgon ska jag sitta på Chef. som man säljer då till företag. Det som känns lite jobbigt är väl att jag ska snabbt upp på heltid jobb mellan 08.15-16.45 varje dag. Joey kommer inte kunna bo hos mig lika ofta nu i början och det e ju rätt tungt att sitta i telefon 24-7.

Men jag ser ändå fram emot det! Imorgon är som sagt första dan så då ska jag få lyssna på dom andra och sen få veta lite mer! Blir kul!! :D

Hade tänkt följa med på allstar ikväll men eftersom jag ska vända lite på dygnet nu så ville jag komma isäng i tid och stannade hemma. Såg fram emot greys men det sänds tydligen inte pga hockey. Så jag började städa istället.
Nu sitter jag med räkningar upp till hit (visar med handen) som jag ska sortera in i pärmar. Äntligen får jag full koll på min ekonomi!

Städningen fortsätter imorgon med damsugaren för nu ska jag sova!

Vi hörs imorn efter jobbet!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0