Tisdag

Fortsatt dåligt, jag sålde väl helt okej med tanke på att det var min tredje dag men jag hade hoppats på en till för att klara målet!
Jag tror jag har lite för höga mål för mig själv speciellt nu i början. Jag vill ju sälja lika bra och helst bättre än de som jobbat med det projektet 1 år, och det kasnke inte är rimligt nu i början! Men jag tänker banne mig inte nöja mig förrän jag e där!

Mår dock fortfarande illa och då är det verkligen inte kul att sitta på jobbet.
Ikväll ska jag träna iaf så då kasnke jag mår bättre efter det, förhoppningsvis! Har just käkat makkisar och grillkorv som jag blandade ihop med salt, peppar och ett ägg. Det blev gott! Gjorde tillräckligt så jag har lunch till imorgon och kasnek till dagen efter det.

Nu är sofie påväg så jag måste söka efter mina träningskläder! Vi hörs ikväll, då sak sofie klippa mitt hår! :D
Spännande!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0