Sommarens planer!

Jag har lite smått panik, min sommar innehåller så mkt roligt att jag ska och vill göra. Tyvärr så kan jag inte göra allt vilket är lite tråkigt men man måste ju tjäna pengar också!

Mina planer ser iaf ut såhär hittills:

Tågluff

Först ut nu om 57 dagar är tågluffen! 1 hel månad ute i europa.
Planerna hittills är att vi den 13 juni tar flyget från sthlm till edinburgh, storbrittanien. Sen tåg därifrån efter några dagar ner till london och sen vidare mot paris och övriga europa. Den riktiga resplanen ska vi snart bestämma och då skriver jag in allting här så får ni se och följa i sommar kanske :)


Sthlm

När vi kommer hem från luffen runt den 13 juli så hoppas jag att vi kan lösa det att jag stannar i sthlm och kör båtsemestern då! Det blir ju iaf minst en vecka eller kanske två. Jag hoppas det blir utö med familjen T.


Umeå

Jobbjobbjobb och om det går i lås så är min lägenhet uthyrd och jag bor i sävar. Blir det så är jag sugen på att ha en sommarhäst under de 4 veckor jag e hemma! Det hade varit riktigt mysigt för jag saknar det livet lite grann!

Spanien
Runt den 20 augusti drar familjen till quesada i södra spanien där vi har hyrt ett hus i tre veckor! Det ska bli riktigt skönt.

 

Efter det är det kennelträff i växsjö i oktober och matteplugg till hösten.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0