Slut på jobbet

Hemma hos mig at last! Så skönt att slippa sova på soffan inatt! Visst är det mysigt att bo hemma igen men efter några dar känner man sig lite ivägen och vill sova i sin egen säng ju!
Jobbig, lång dag idag som ändå gått rätt så bra, lite vinglig där i mitten men jag lyckades avsluta starkt iaf!
Tur jag inte jobbar imorn så jag får en lugn början.

Sitter nu i sängen med en cider och tittar på hockey på femman, spännande finalmatch! Heja HV71!
Det blir nog en tidig kväll så jag kommer upp i bra tid imorgon för då kommer joey och vi ska ta en lång cykeltur ner på stan bland annat. Iaf om mamma hittar min plånka som jag glömt i sävar men inte hittat. Då tänkte jag hämta mitt pass och fixa lite på banken! Annars vet jag inte, då blir det väl bara att träna och hitta på något kul med grabben som ska stanna ända tills på torsdag!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag stänger ner, att det kan va så kul. Helt sjukt!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0