på väg hem från paradiset

ås var det över för denna gång och det är med mixade känslor vi är påväg till umeå igen. tråkigt att lämna härliga fam. T o J och det underbara vädret och skidåkningen! Men ganska skönt att få komma hem till joey och den egna sängen igen! Jag har iaf bränt mig rejält, fick köra sunblock 20 för att slippa bränna mig så mkt mer, solen har lyst och det har varit varmt. en perfekt resa helt enkelt. visar bilder sen när jag får tillgång till internet på datan igen! nu sitter vi i gävlebro och ska käka i väntan på bussen. Vi skulle ju egentligen få flyga men pga islands utbrott så är ju flygeninställda och vi får nöja oss med bussen iaf. vi hörs förhoppningsvis på bussen /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0