Och än en gång glömmer jag bort bloggen

Gokväll!
Sitter här alldeles död. Jag har varit vaken allt för många timmar i sträck nu tycker jag!
Snart väntar iaf en skön säng och sovmorgo n :D

Ikväll blev det käk på thairesturangen och sen lite förfest innan 1,5 h promenad i minusgrader till origo.
Det var väldigt lite folk men jag är ändå nöjd med kvällen! En mysig utgång med lite mindre dans helt enkelt!
Nu ska jag släcka ner här... alla ligger och sover och jag ska försöka få upp dom i tid imorn!

Gnatt

/S


Kommentarer
Postat av: S

Haha, håller helt o hållet med dig ! Hur länge va du uppe igår, ja slockna direkt vi sa natti ;O^^



Men 12 va väl lagom tid?! hihixP Tack för en jättebra dag(o kväll) finaste du!<3

2010-04-24 @ 18:57:32
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0