Nu blev jag dålig på det här igen...

Det går verkligen i omgångar det här med bloggandet! Dock så är det ju rätt så kul men. jaja.
Ja, vad ska jag skriva, idag var ju första dagen på nytt projekt. Chef. Först fram till lunch gick det ju bra för då behövde jag bara sitta och lyssna och lära mig allting, men sen éfter lunch var jag tvungen att sitta och ringa själv och det kan man beskriva som NERVÖST!
Det kändes lite som det var första dan på jobbet och jag stakade mig mer eller mindre genom eftermiddagen men fick ändå sälja 2 halvårspren. på nå klurit vis! Ibland har man ju bra tur ;P

Måste ju säga att folket jag jobbar med på det här projektet är riktigt härliga! Tror jag verkligen kommer att trivas. Ett härligt gäng helt enkelt!

Måste ju avsluta med ett R.I.P mina naglar. Nu är dom nerbitna som ett bevis. En gång en nagelbitare - attid en nagelbitare. Det sög ju men jag får väl helt enketl spara ut dom igen!

 



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0