New haircut

Ikväll blev det träning, efter träningen strömpilen och efter strömpilen hem till mig för klippning.
Det var skönt att få bort de tunna topparna och det känns mkt tjockare och fylligare nu, TACK SÅ JÄTTEMKT SOFIE :D Det känns lite tråkigt men kasnke om man slingar det eller färgar så det händer nånting så blir det nog fint, eller om man sku passa på att bli blond på en gång :P

S och A for nyss iaf så nu blir det sängen, upp tidigt imogon igen... :( Det här tar verklige kål på mig :P
Imorgon efter jobbet tar jag bussen till sävar för på torsdag ska jag nämligen till tandläkarn, i dont like. Jag hoppas verkligen jag slipper betala, då blir jag arg!!

Nu måste jag sova, hoppas på en bättre dag imorgon!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0