Måndag

Haft en bra dag, härlig prommis imorse (som skrivet redan) en bra dag på jobbet och en tyst och lugn vovve när jag kom hem! Underbart! Det här betyder att jag kommer att ha joey oftare :D
Jag städade lite sen for jag till sävar när jag höll på svälta ihjäl!
Maten var så gott, synd att det inte blev nått kvar, då hade jag snott med mig lite! Det blev inte så länge i sävar utan jag fick skjuts tillbaka sen. Tyvärr fick Joe stanna kvar för jag vill inte lämna honom för länge själv!
Nu har jag just städat klart det sista, tagit lite bilder och gjort kvällsmat!
Melon och banan-jordgubbssmoothie :D

Nu blir det att kika på legally blonde och bara ta det lugnt! LÅng dag på jobbet imorn!





/S

Kommentarer
Postat av: S

Åh, du har verkligen fått stämningen i din lägenhet nu! Såå mysigt.:D

2010-04-06 @ 17:33:18
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0