Måndag, ny vecka

HUH vilken dag.
Jag kom knappt upp i morse, jag var dödstrött hela dagen och magen var helt fucked up. Mådde illa.
Riktig mensvärk som inte gick med sig och jag sålde väldigt dåligt.
INte den bästa dagen på länge kanske men nu är den bortgjord så då måste väl resterande bli bra antar jag!

Mår fortfarande pyton och det blir tidig kväll, hade tänkt gå och träna men jag somnade i sängen och vaknade nyss och tog en dusch, det var dumt men jag e inte riktigt med idag :P
Imorgon ska jag ta med träningskläderna till jobbet så kan jag cykla dit direkt!

Jag tittar på top model och väntar på att håret ska torka, sen ska jag lägga mig och läsa och sova, då kanske jag e piggare till imorgon!



/S


Kommentarer
Postat av: JD

hahahaha taskigt läge syrran ;P

2010-04-27 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0