Lite inlägg idag

Min buss går vid 10.30 och sen kommer jag bara jobba tills kl 21 ikväll! Känns verkligen jobbigt eftersom jag varit ledig en vecka med massa härligheter. ÄR ju ledig imorgon igen så det ska väl inte vara några problem egentligen
Då ska jag fara och träna bland annat!

Jag har en massa idéer hur jag ska träna med joey nu för att träna bort lite skällande mm!
Det ska blil kul att se om det går bra!

Men innnan bussen måste jag gå ut med hundarna och ta en snabbdusch!
Vi hörs ikväll :)

/S

Kommentarer
Postat av: rebecca

ja det är dom länktar tills de blir lite större och börjar springa omkring ^^

2010-04-19 @ 19:27:00
URL: http://rebeccajager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0