Kras

Ja, tappade ut en tallrik för första gången idag, inte så kul. Men sånt händer i guess. Det var en liten men det var glas över heeela golvet och jag skojar inte! Skulle tagit kort men tänkte väl inte riktigt på det då haha

Annars då? Har varit loj idag, vet inte om det var för jag känner mig seg, och äcklig eller vad det är!?! Duscha ska jag göra och sen ska jag läsa ut min bok ikväll, det börjar bli dax nu!
Iaf, det har aldrig gått så bra att sälja chef som idag, jag klarade målet och ändå så missade jag hela morgonen pga tandläkarn! Som föresten är typ så oseriösa och suck va ja e less på tandläkare. SÅ ni vet iaf.
Men nu har jag en försäkring så bring it on! haha
Och så hoppar jag igen och tillägger att jag verkligen är dålig på att skriva blogg, huvvalige, hur står ni ut?
Jag bara hoppar och hoppar fram och tillbaka, inga bilder och bara massa knasig text. Ne, det är ju inget att ha!

Går och lägger mig istället så ni slipper bli lika virriga som jag.
Imorgon är det storslam då måste man va på g!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0