Helgen som gått

Sådärja, nu ska jag uppdatera igen!
Det har varit en nice helg utan så mkt dator men massa joey ist!

I fredags gick vi ju ut och det var mysigt.
På lördagen så följde jag med S o A ut till S stuga med hundarna såklart. Vi hoppade på stenar, plumsade i snö och njöt av det sköna vädret! Den bästa "dagen efter"  ever! Eftersom jag var den enda som inte hade en kamera med mig fick jag stå och sola mig när vi kom fram till nån cool bro eller andra möjliga fotoplatser.
Det blev dock väldigt varmt eftersom jag tog på mig mössa eftersom det blåste, tji fick jag! Haha



Kvällen spenderades i sävar med familj och gäster, med gästerna kom en nio veckors dpvalp och ja, vad kan man säga? Både jag och Joe blev ju kära såklart. Det är så svårt att tänka sig hur lilliten joe har varit. När man hela tiden var tvungen att kolla ner i golvet så man inte trampade på honom och han fick plats i handen.
Kan ju tillägga att han är stoor nu! På onsdag tror jag att det blir mätning och vägning för hans del så ska vi se :)




Iaf, på söndag alltså idag så vaknade jag i sävar och fick skjuts hem. Efter ett tag kom dom andra igen och vi har planerat tågluffen hela kvällen! Vägen är nu bestämd, jag har bokat tid för vaccinering och vi har börjat kolla upp olika vandrarhem också! Nu är det inte långt bort inte :D

NU ska jag bara betala en räkning sen gå och lägga mig.

Tidigt upp imorgon för en tung vecka med massa jobb, önska mig lycka till :D
Bilderna är tagna av Sofie

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0