Hel arbetsvecka avklarad!

Sådärja, första veckan på Chef och det var absolut inte så tungt som jag trott det skulle vara!
Glatt överaskad att jag faktistk orkar upp på morgonen men nu har jag ju en anledning, jag kan ju inte svika dom andra! När jag jobbade deltid och valde själv gick det ju bara ut över mig:P

Men idag var en annorlunda dag, jag blev så trött i huvudet efter lunch så jag babblade på, gjorde asdåliga samtal tror jag men på nå kontsigt vis ville dom ha iaf så jag tog rekord i hur många jag sålt per dag! KULKUL!!
Och idag också, var ju inte så många chefer på kontoret heller så min procent var bra och hög :P
Ser fram emot fet lönen nästa fredag! :D

 

Ikväll ska jag först skjutsa kent till jobbet innan jag far till hemberget på nått jippo. Det sak bli riktigt trött men jag e ju lite virrig idag så det bådar inte gott. Tur jag kör!

Dock måste jag fara och hämta kent imorgon halv sju och det e ju verkligen inte kul. Får fara hem och sova på en gång sen! Jag hoppas joey kan komma ikväll också. Jag saknar verkligen min skrutt!



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0