Godissugen!!

Det var länge sen jag var godissugen. Visst kan man tycka att det vore gott men inte mer än så.
Idag är det galet. Jag skyller på att det är den veckan på månaden. MEN jag försöker stå emot och inte cykla ner på coop och köpa nå gott. Det är svårt men hittills har det gått genom att jag har intalat mig att jag måste se dating in the dark på tv:n och jag kasnke inte skulle hinna tillbaka i reklamen! Och innan det var det ju 2½ men.
Men nu börjar det bli jobbigt.
Jag har tagit en ischoklad men det hjälper inte!

Huvva, ska jag eller inte? Det är ju verkligen lockande.



Haha faan å. Bara för att det såg så gott ut på bild så måste jag ha!
Joey får stanna i lägenheten för att han inte ska bli tagen på coop. Det är så många som går där och jag vill ju inte bli av med lillskiten!

vi hörs snart, när jag kommer tillbaka med min feta godispåse.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0