.

Jag heter Sandra och jag är frustrerad.

Jag har en vän som gör ett stort misstag och jag kan bara le och stötta.


Jag känner mig ensam fast jag har världens bästa vänner.


Jag vill ha sommar, stuga och lägereld.


Jag vill va ung igen, slippa ta beslut och betala räkningar.


Jag vill göra allt i sommar men vet att det inte kommer bli av.


Jag har ingen aning vad jag ska göra av mitt liv och tiden börjar rinna ut.


Jag heter Sandra och jag är frustrerad.
-
Men jag e fan inte alkolist.


Kommentarer
Postat av: mamma

näe alkis e du då inte! Och tiden rinner inte heller ut SÅ snabbt, du har MÅNGA ÅR KVAR innan du behvöer känna att tiden rinner ut. tänk att det finns de som BÖRJAR enläkar utbildning på typ 12 år... när de är hm ganska mycket äldre än du iaf. om jag säger 30 har jag inte ljugit. lev lugnt och njut av livet. det är vad du behöver. då kommer du att veta vad du vill göra, och det är vad som behövs..pok

2010-04-30 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0