dooh.

Såklart så ska jag både tappa bort min plånbok och missa bussen när jag äntligen skulle hem så jag blir kvar här i sävar ett tag till tydligen.
Jag får ju vara med joey då så det är ju bra iaf!
Han blev lite ledsen när jag gick och nu ligger han med huvudet i mitt knä så jag inte ska gå igen! Sötvovven!

Jag och mamma var ju på step muskel, det var roligt! Tror jag ska börja gå på lite mer gruppträningar ist för bara gym hela tiden! Mkt roligare och bättre träning :P
Får se om jag får med mig sofie eller inte... Kan ju gymma med henne iaf!
Nu när jag har cykel går det ju superfort att ta sig dit och hem! STORT plus.

Nu ska jag betala lite räkningar och deklarera!

Är det någon som vill prova bo i stan i sommar lånar jag ut min fina lägenhet under tre månader! Går att låna i september också om man vill. Hyran är på 3500 inklusive allt och lägenheten är möblerad!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0