Den är tillbaka!!

Plånboken har inte riktigt hittat hem men vi vet vars den är och det blev tydligen lite missförstånd bara!
På torsdag kommer den hem igen och det ser jag fram emot kan ja säga!

 

Tog en cykeltur för att träna joey lite grann, inte så långt bara 40 min för sen for vi till en grusplan och skulle träna lite på inkallning. Med skinkan i högsta hund så gick det superbra med kopplet på först. använde det som en långlina. Sen släppte jag loss monstret och han kom ju när jag kallade på honom, oftast. Men han sket fullständigt i skinkan! Tog den i munnen och spottade ut den. Weirdohund!

Han har gjort så förut men bara med levergodisar och torrfoder. Men skinka och korv? Vad är fel på hunden?

Det är ju bara utomhus också så det är lite störande. Dock lyssnar han ju rätt bra men han vill inte ha något gott som belöning. Ska försöka med nån rolig leksak nästa gång, det kasnke går bättre!

Nu ska vi dra oss ut igen efter en liten powernap.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0