Borttappad plånbok

Den e borta, putsväck. Den bara försvann och jag börjar få lite småpanik. Jag har ju lite pasta och några kycklingbitar i frysen så jag överlever nog ett tag men utöver det har jag inte ens mat hemma heller så det är ganska tacksamt att plånkan hittar tillbaka snart!!!!

Jag brukar ju tappa bort den med jämna mellanrum men det brukar aldrig vara så här länge och den hittar alltid tillbaka. Men nu har jag vänt upponer på hela lägenheten utan resultat. Den e tydligen inte hemma heller!?!
Gaaaah!!

Så om det är någon som tex var hos oss i sävar i helgen som sett den, snälla berätta vars ni såg den!

Nu har iaf Jóey kommit och jag har 200 kr att leva på ett tag.

/S

Kommentarer
Postat av: rebecca

hade typ ingen bild på dig utomhus för då var du ju me alexandra. har inifrån menjagredigerade bara de som va utomhus :P ^^

2010-04-20 @ 13:56:28
URL: http://rebeccajager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0