back to bed

NU blir det snart sängen igen. Imorgon ska vi upp kl nio för vid elva är det avfärd mot sälen! Det ska bli skönt.
Jag gillar att åka bil också, man får så mkt tid att tänka och bara ta det lugnt, ont i rumpan får man inte heller av bilen, inte på samma sätt som på bussen iaf!

Resan till sälen ska ta runt 5 h så vi hinner lagom till högfjällshotellet för att hinna med aftercar (eller afterskii för dom som redan befinner sig där) och sen blir det en natt där innan vi får stugan på söndagen vid fyra.
Såg på vädret nu nyligen också och det ska bli 10 grader lö/sön och strålande sol. Hoppas verkligen att dom har rätt! Då kanske man kommer tillbaka till jobbet med lite färg.

Däremot så kasnke det här blir det sista inlägget den här veckan för jag vet inte om det finns trådlöst internet där borta, hoppas kan vi göra men jag tvivlar. annars så hörs vi på torsdag och jag kan ju lova att jag kommer vara lycklig.



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0