16/4

Dagen före brors födelsedag. Jag ska nog ta tag i presenten och fixa den också.
Jag sov väldigt oroligt inatt, vet inte varför men jag fick ingen riktigt ro. Vaknade hela tiden och trodde klockan var mitt i dan. Fick lite ångest att jag låg och sov så länge men när jag vaknade till åp riktigt visade det sig att klockan bara var nio. Tji fick jag!
Skönt att inte sova bort hela dan iaf!

Tog en kort prommis med poe imorse innan frukosten sen for vi ut på en cykeltur nu vid halv tolv. Kom just hem så det blev en lång tur!
Jag gick ju först och hämtade min cykel som äntligen har tinat fram och sen for vi runt skogen, alltså genom mariedahl, förbi mariehem och berghem. Sen rothovsvägen förbi min gamla skola, haga och sandbacka.
Solen var gudomlig första timmen sen gick den i moln och sista biten blev uppför och motvind. Jobbigt.

Nu ska jag ladda upp alla bilder från sälen :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0