Utställning vindeln

Äntligen hemma igen!
Jag är supertrött och kommer sova gott inatt och med min enda sovmorgon imorgon ska jag njuta ;)
Joey är också nöjd och trött, han slocknade så fort vi kom hem. Framför brasan såklart! i värmen ;)
Jag hann ju också ta en del bilder, speciellt när vi kom hem igen!

Jag e supernöjd, så roligt det var!!
Massa hundar att titta på, massa människor och grejer överallt! Jag e ju inte så införstådd va som e bra, vad som är mindre bra och hur det går till men jag lär mig och det e ju också en rolig del!
Synd bara att det inte är fler utställningar här ikring!

Här kommer lite bilder på grabben med sina fina rosetter!
Det blev ju BIR, HP och BIG-R



Fina hunden!

/S


Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS till de fina resultaten!



Önskar Åsa & Mischa (Dogbytes Opera)!

2009-10-18 @ 11:55:43
URL: http://mischasteam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0