På äventyr!

Igår tog jag och sofie hundarna med oss och körde rakt (nästan) ut i skogen till ilforsen!
Där klättrade vi över stock och sten och gick längst vattnet ett bra tag! Tror det tog ca 1h och det var hur skönt som helst! Vi kom tillslut fram till bilen igen utan att ha behövt vända, en tur runt helt enkelt!
Det blev lyckat!
Sen var det snabbt hem för att köra in till stan och möta kusin matilda för en fika och skoshopping. Det blev inget köp men massa ideer till lägenheten dock!
Nu vill jag bara flytta in!!

Idag blir det jobb halva dagen sen ska jag ut med joey och jag ska springa har jag bestämt mig för!
Jag gillar inte att det regnar men jag hoppas det blir uppehåll senare, jag e juj inte så glad i att springa så det blir att härda.

NU måste jag göra mig iordning och ta mig härifrån, adios!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0