Ont i halsen!

Men jag e inte sjuk, bara allmänt ont och är hes! Jobbigt är det iaf!
jobbar inte idag utan det blev som igår, stanna hemma och bara vila. Igår fixade jag mig, hade lite hemmaspa med en lång dusch, ansiktsmask, färgade och plockade ögonbrynen och fixade naglarna!
Supermysigt var det och jag känner mig sjuktfräsch även idag!

NU ska jag städa undan lite i köket och kanske äta lunch, sedan ska jag till appo och köpa en ny hudkräm, min e slut :( Måste köpa försvaret också, min e ju borta!
Tittar på histora kanalen, om andra världskriget nu. Det är så sjukt intressant och skrämmande på samma gång, att nånting sånt händer och vad människorna fick utstå e helt sjukt och jag hoppas att vi aldrig låter det hända igen. Själv förstår jag inte varför folk bara kan döda varandra sådär. Kallblodigt.
Ne huvva, tur jag bor i sverige!

Magen kurrar, lunch nu!

 Min pupp e så fiin!
Han har blivit så stooor!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0