Fredag

Nu var det länge sedan jag satt vid datorn, när jag har jobbat em -kväll har jag verkligen inte haft ork eller tid att sitta och slöa framför datorn!
Måste ju vara med poe och sova också ;)

Nä, idag är jag ledig, jobbar en stund imorgon men det e nog lungt! Idag är det iaf tvättdag och det e inte kul att tvätta... Mamma försöker härda mig tills jag flyttar om 1 månad!!!!! kan det bli bättre?
Ja, jag hade ju kunnat ha någon som tvättade åt mig ;)
Eller så köper jag bara nya kläder hela tiden... tills min ekonomi säger stopp haha!
Nä, oundvikligt tråkigt men ack så viktigt!

Vid ett blir det nog in till staden och lämna in ett cv och kolla lite andra grejer!
Spännande grejer som ni får veta senare.

Nu ska jag klä på mig, fixa naglarna innan  ett!

/S


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! tack, hon är underbar. :)

Kom gärna och hälsa på när du vill!

/malin



2009-10-31 @ 21:18:44
URL: http://malindw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0