Födelsedag imorgon!

Som skriver ovan, imorgon fyller jag 19 onödiga år och jag glömmer hela tiden.
Det känns väl inte riktigt som en födelsedag som betyder värsta mkt, ser mer fram emot min framtida lägenhet som måste hända snart och Joey och min utställning den 17 okt!!!!!
Joey har verkligen blivit duktig! Var nyss ute på en lite prommis och han stannade vid varje väg och väntade åp att han fick gå över, väntade när han gick för långt bort och måste jag säga det? Ja, han väntar ju alltid med att gå in förrän jag sagt varsegod! SUPERDUKTIG!
Har tränat lite på att stå och gå också så nu banne mig ska vi krossa allt motstånd på utställningen. Det finns ju ingen snyggare!

Idag var det jobb mellan halv nio och fem. efter det frisör och nu har jag lugg och 5-10 cm kortare hår. Visst låter det lite men vilken skillnad det blev, skönt mer fräscht håår :D

Sitter här och tittar på hästar, funderar vad jag vill ha och drömmer mig bort. Tyvärr vet jag att drömmar och verkligheten i hästvärlden är så långt isär de kan komma så kan mna alltid drömma. Eller?
Ska ändra på det, nu blir det att söka jobb istället!

/S


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hei på deg!



Gratulerer så mye med dagen! Håper du får det supert!!!!



Masse lykke til på utstillingen som kommer! Så flinke dere er til å trene. Klart dere slår dem alle sammen!;-)



Ha det fint!

Hilsen Fra Kristin

2009-10-07 @ 09:09:36
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Magda

Grattis i efterskott!

Skoj med egen lägenhet :-)



Vi håller tummarna för er på utställningen!



Kramar från Småland!

2009-10-10 @ 14:24:37
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0