Torsdag!

Sitter och tittar på våra bästa år, så sjukt roligt! Haha underskatta det inte, visst... man kan missa tre månaders avsn itt och inte missat något viktigt och det har knappt gått framåt! Men det är iaf underhållande!

Idag ska jag packa, skriva ut lite papper, fara in till stan och prata med lite folk och träna med joey!
Sen ska jag gå och lägg mig tidigt för jag ska jobba imorgon igen!
Jag har ju varit rätt sent i säng några dagar. Beroende på Träningar på surf och bra tvprogram haha.

I helgen väntar iaf hundkurs med joey och det ska bli riktigt kul!
Jag har några saker jag har varit dålig på att träna och som jag vill förbättra! Så det blir bra att få veta hur jag ska göra!! Dock tror jag kursen mer går ut på hur man är en bra ledare och lite sånna grejer, men allt går ju hand i hand! SÅ får joe träffa massa nya hundar också :D

Det jag vill förbättra är först och främst att jag ska börja lära mig hur jag ska hantera olika situationer.
Sen inkallning och lite sånt! Fast jag har ju världens bästa hund redan så!

Tittade runt på en massa bilder på joey och hitta massa fina sen i somras!
Ska nog framkalla några och sätta upp i min nya lägenhet!
Här kommer några underbara joeybilder!



Visst e han fin min lilla pupp!!!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0