Jobb hela dagen lång.

hejhopp!
Sitter nu hos ewys och ska vara lite vakt och stänga ner efter en konferens!
Har ju jobbat hela dagen men det här känns ju inte så betungande...
Klockan åtta ska allt vara klart och då ska jag ner på stan igen och se bio med sofie :)
Bröllopsfotografen tror jag den hette, har hört att den e riktigt bra så det ska bli riktigt roligt faktisk :D

Sedan blir det hem och sova fäör imorgon klockan ett ska jag till bullmark på hundkurs med Joey och det ser jag verkligen fram emot! Ska verkligen bli hur.kul.som.helst!!!

ja, nu ska jag göra något, vet inte vad riktigt men kolla runt på internet antar jag ;)
vi hörs nog fler gånger ikväll...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0