Fredag!

Ja, nu var det ett tag jag skrev igen! Det har väl inte hänt så mkt, jag har packat, packat och jobbat!
Nu är det bara en och en halv vecka kvar innan jag flyttar och det ska bli så sjukt kul!
Så jag kommer nog inte ha så mkt mer tid nästa vecka heller ;)

Måste ju dock säga att jag faktiskt har klippt och färgat håret!
Gick på en håruttagning på måndagen och i onsdags satt jag hela dagen på en stol medans en frisör tränade på mitt hår!
Så det e snaggat i bakhuvudet och allt hår e borta... nästan iaf :D
sen är det en ljusljus kopparfärg som ser lite rosabeige ut i vissa ljus! Ska sätta in en bild så fort jag flyttat in och packat upp min kamera ur någon av lådorna :P

Nu blir det lite träning och prommis med hundarna, sen dusch och staden! Blir taccos, bio och kanske biljard! FUN!!
I helgen ska jag städa ur det sista ur mitt rum och skriva lite flyers!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0