Video

Nu har uppfödaren av Joey lagt ut två stycken videor på lilla joey och hans tre vuxna hundkompisar på prommis!

Joey1

Joey2

På första filmen ser man lite mer av lilla joey :)
Ikväll börja färden, det blir en kort början och imorgon kör vi resterande mil ner till Hultsfred!! Jag har lite svårt att förstå vad som egentligen kommer att hända, att han kommer hit är så overkligt efter att ha längtat i så många månader!
Men jag hoppas att det ska gå bra ändå!
Har ju rätt många grejer kvar sen hajken som jag kan använda även denna gång då vi ska sova i tält igen! Jag hoppas bara vi hittar en bra plats innan det blir för mörkt. Vi är lite bortskämda med ljuset under sommaren här uppe! Så när man kommer längre ner blir det konstigt att det blir mörkt på kvällen :S Lite vinter utan snö och värme :P haha Nä det blir nog inte så farligt!

Nu måste jag gå upp och göra mig iordning, ska snart ta bilen till skolan för en redovisning. Sen blir det jobb någon timme och till sist hämta en gps sen hem och packa!

Ska försöka skriva lite inlägg också :)

Men nu e det brått. Ska hinna tanka också :D
PUSS

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0