V.Ä.N.N.E.R

Ikväll blir det att ta det lugnttill vännermaratom och det känns så sjukt skönt!  Det var länge sedan jag bara fick sätta mig ner och titta på mina älskade vänner i New York! Det är verkligen lycka och lugn för mig, kan det bli bättre än att få drömma sig bort till en stor stad i USA där allting är lite för perfekt med underbara människor, fina lägenheter och inga problem? Åtminstonne inga problem för mig.
Fly världen med prov, stress och jobb till en värld långt borta. Det är i mina ögon perfektionism.
Det är vad F.R.I.E.N.D.S are for.



Så vet ni vad jag ska göra ikväll, vad gör ni?

/S

Kommentarer
Postat av: Jennie - K

vilken tur du haft ikväll, tänk om man kunde ta sig tid att se vänner någongång. själv har man jävlats med en cykel.. :(

2009-05-20 @ 00:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0