Trött

Nu börjar min kropp vilja gå och sova, jag ska snart sova men vill bli helt hundra klar innan. Ville ju få den så bra som möjligt. Till en början gick det bra, sen så tog energin slut ;) haha
Imorgon blir det bil eftersom jag jobbar och vill ta mig dit snabbt och så slipper jag passa bussarna till sävar! Då kan jag bara slappna av istället :)

HAr något sorts sår på läppen, känns som ett jack längst med underläppen typ mitt i. Det gör ont :S
Måste hitta min försvaret snart, den e ju så underbar! Vars kan den ha tagit vägen?



Bilder: Magdalena Bengtson, Dogbytes.se

Snart är han hemma, lillbiffen ;)

/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är totalt helsåld..

jävla underbara söta hund!! :)

kommer han ha stående öron eller liggande? :)

2009-05-25 @ 19:32:19
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0