Torsdag

Hejhej!
Vaknade av mig själv vid halv tio och njöt fulla drag att äntligen få sova ut! Känner mig lite sliten men det går över!
Ligger nu och tittar på hunden som talar med hundar och drömmer mig bort 8 dagar från nu ;)
Om ca tre, fyra timmar blir det jobb och innan dess ska ajg skriva lite skola! få allting bortgjort!
Jag ska också färga och plocka mina ögonbryn och duscha! Det blir som en liten spaavdelning i mitt badrum!

Imorgon blir det fortsatt vännermaraton, mys och godis! Ska bli gött, mysigt och alldeles, alldeles underbart ;)
Jag är ju så duktig på att stöka till i mitt rum så jag måste städa lite imorgon på dagen också!

Nu blir det maat!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0