Tisdag

Två inlägg igår skrev jag för att sedan se internet dö. Kul.

Nu gör vi ett nytt försök och jag hoppas det går bättre!
Idag är det tisdag, jag mår verkligen pyton! Vet inte varför jag mår illa men det börjar blir jobbigt och bara värre och värre. Måste kanske kolla upp det här så jag vet vad det är :)
Det blir iaf bilen till skolan så jag kommer hem någon gång!

Det är ju bara en redovisning, så jag måste dit. Onsdag får vi se vad som händer. Det känns riktigt jobbigt att fara dit och springa om man e sjuk!

Joey då?
Ja, alla valparna ska till veterinären idag och kollas, Joey ska dit nästa vecka också eftersom vi hämtar honom en vecka senare! På onsdag fyller de 8 veckor och det känns tråkigt att jag inte har tillgång att fara dit och hämta grabben redan nu! iofs, jag är ju ledig från torsdag till söndag men då är det ju nästa vecka som blir svårt :S
Aja, jag får helt enkelt stå ut två veckor till innan han är hemma här! ÅH.

NU ska jag fixa lite frukost och köra iväg till skolan!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0