Söndagkväll!

Nu är jag helt slut i kroppen och jag och joey ska snart sova, först ska vi mysa framför tv:n ett tag och jag ska njuta av valplukten!

Idag tog vi en lite längre prommis på nya marker och Joe var riktigt duktig och gick lös nästan halva vägen. Han följde mig hela tiden och visste vars jag var och vad jag gjorde. När jag stannade kom han till mig och han lyssnade på inkallning! Superduktig liten valp jag har fått hem, jag har haft tur!!

Det har ju också varit supervarmt och jag var till sävarmarknaden med håkan och kikade!
Jag hittade gröna bajspåsar och Godisremmar som är ett måste på marknader ;)
Det blev inte så mycket mer då Jonte också ville kolla och jag for hem för att passa Joe.

Nu blir det iaf tv ett tag innan det blir sömn!
Jag avslutar kvällen med några bilder!







/S

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken sötnos! =)

2009-06-08 @ 09:46:26
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0