Söndag

Sista dagen på denna långhelg! Imorgon har jag bara en lektion, redovisning så det är ändå okej. Jag ska bara skriva den först!

Igår var det en hel del vänneravsnitt som gick åt, men ännu är det många avsnitt kvar :)
och idag var det jobb mellan 10 och 15  jag sålde 6 stycken och är supernöjd :D Imorgon får jag min första lön och jag hoppas den blir okej! Eller jag hoppas det blir mycket men man ska ju inte hoppas på för mycket... då blir man bara besviken!
Iaf så är det inte mycket kvar nu innan jag går ut och jag börjar få lite panik. Allt som ska bli klart innan, alla pengar som ska läggas ut och allting som kan gå fel. Jag måste sluta oroa mig men det är svårt!
Det ska bli skönt att få "sommarlov" iaf :)

Nu sitter jag och skriver lite skola medans jag tittar på desperate. Har inte sett det här avsnittet så det är kul :P
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0