Soliga dag

Gjorde ju som sagt nationella idag, det gick inte bra för er som undrar. Nu vill jag att alla håller tummarna för mig att lärarna är snälla och ger massa extrapoäng :)
Solen skiner och det är helt underbart väder! Jag har legat ute en stund och solat men kom på att jag har för mycket att göra för att bara ligga och slappa. Idag kan jag inte vara lat.

 Det går sjukt snabbt att rummet blir skitit igen efter man har städat så jag måste helt enkelt ta och rensa upp här och vädra ur lite grann. Jag funderar om jag ska ta och byta plats på några av mina möbler för att få plats med vovvens bur. Hmm, det tål att tänkas på.

Sen ska jag sätta igång att göra undan lite skolarbeten så jag får allting ur världen någon gång!
Planera särkgrejen ska vi ju göra också!

2 veckor kvar!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0